پنجشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۸۲

 

؟؟

پارسا داره با مامانش بحث میکنه..صداشونو میشنوم یکی تو کلاسشون بهش گفته تو که بابات دکتره چطو سونی نداری...مامانش میگه حالا همه باید سونی داشته باشن؟ بگو من کامپیوتر دارم!!!!...
_ اونم داره
_ تو که سگا داری
_ من سونی میخوام
_ مگه کیارش داره؟
_ اووه اونکه بهترشو داره اون پلی استیشن داره...
_ ادم باید درسش خوب باشه
_ درسم خوبه ...
_ خوب؟؟
بحث بی نتیجه میمونه....نمیدونم واسش میخرن یا نه...اگه من خودم بودم چکار میکردم...واسه بچم میخریدم احتمالا ...دلم نمیومد یکی از بچه من بالاتر باشه..ازش چیزای بهتری داشته باشه...اما فکر کنم کار درستی نباشه...نمیدونم..بچه ها حساسن.. من خودم بچه که بودم خیلی دلم چیزای زیاد میخواست ولی عادت نداشتم به مامانم اینا بگم...عادت نداشتم پا بکوبم زمین تو خیابون و بگم من اینو میخوام من اونو میخوام..همیشه ساکت بودم و مامان اینا خودشون هر چی دلشون میخواست واسه من میخریدن ......واسه همینه که حالا این شدم...

اون بچه ای رو که تو خیابون پا میکوبه و لج میکنه دعواش نکنین اون هر چی که بخواد به دست میاره اون آینده خوبی داره مطمئن باشین.....

Comments: ارسال یک نظر

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?