چهارشنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۸۲

 
یه جورایی احساس میکردم نیاز به تنوع دارم...خسته شده بودم از رنگ پریدگی وبلاگم.... راستش لطیفه عزیز
تو بلاگسکای رجیسترم کرده بود میتونستم صبر کنم بلاگسکای درست شه برم اونجا اما بلاگسکای سه هفتس که خرابه منم ادم کم حوصله ای ام ...امشب نشستم و اینجا رو درست کردم..میدونین ولی صفحه نظر خواهی نداره تو رو خدا بگین این یکی رو چیکارش کنم؟ دلم واستون تنگ میشه...اصلا همین الان دلم واسه اون صفحه وبلاگم تنگ شد... وبلاگی که یکسال تمام باهاش زندگی کردم...میگم زندگی شاید باورتون نشه..اولاش نه ولی از فروردین پارسال وبلاگ همه چیم شد...دوستش داشتم و دارم بهم خیلی کمک کرده منو از اون خودم بیرون آورده امام اما گاهی احساس میکنم وبلاگ باعث شده که من از خودم جدا شم بگذریم...
من هیچی از کنفرانس هایپو و هایپر ناترمی در بیماران جراحی نخوندم...
اصلا گور بابای هرچی هایپر ناترمیه ... خسته شدم آخه اینم شد موضوع؟ قرعه کشی میکنن به ملت پای دیابتی و بیماریهای آنو رکتال می افته مال من چی میشه ؟ همیشه متنفر بودم از این مباحث ...
بگذریم...باید به بی کامنتی عادت کنم؟؟؟؟؟؟؟

Comments: ارسال یک نظر

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?